The day xD

Hallå där, kött och blåbär! ^^
Idag var det skola. (*tumme ner*) Aja, det är ju iallafall tur att det är Lördag imorgon! (y)
Har inte gjort ngt speciellt på skolan, så då är det nt så nödvändigt att berätta om det...
Nu har jag nyss kommit hem, skulle egentligen ha gått till stan med Emelie idag, men hon var försyld. (stavning)
Så jag åker dit med mamma idag, jag ska ändå ha nya jeans. ^_^
Såg typ ett par jätte snygga i lindex förut.
Och så ska vi lämna tillbaks mina converse :'( .    (de var as tajta! :@)
Sen ska vi handla fredagsmys och se på  talang. :)

OMG, jag måste skynda mig, jag får inte missa bussen nu! Iaf, hejdå!

Asså, jag vill ha liknande jeans som på bilden. O.o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0