Efter shoppingen med mamma...:)

Hejsan! x)
Som sagt så var jag på stan med mamma idag. Hittade inga snygga jeans :'( Men jag hittade andra saker :)

Ett gult linne från kappahl.
Mat? xD neej, hehe det var till familjen xD haha. Driver bara :D
Och det som jag var allra mest glad över, (jag var såklart nöjd med det andra, men mest nöjd över detta.) var mina nya vita converse! Blev as glad att det fanns kvar! De är typ snart utsålda över hela norden! Och så köpte jag ett par blåa band till skorna. Asså, orka ha vita band till ett par vita skor? xD. Vi lämnade tillbaks mina svarta skor, för dom var för små.
Btw, så höll jag & mamma på att missa bussen. XD
Btw 2, så är jag bäst (a)
Btw 3 xD, så är du tvungen att kommentera om någonting, kanske... converse?
Ska kolla på talang om en timme. Vad ska du göra?

Hejdå!

Det här ska föreställa skor....? :O
l
l
V
Det här ska möjligtvis föreställa skor...? :O
Sådana köpte jag. Fast med blåa band. :)
Sån här köpte jag. Fast med blåa band. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0